2011. június 27., hétfő

Koszorúslány ill. báli ruha MOST 29 000 Ft - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

Eladom a képen látható csodálatos koszorúslány ruhámat, ami szerintem egy bálban is büszkén viselhető. A ruha két részes, külön van az alja és a teteje. Színe zöld és krém. A míder része több rétegből áll, így remek tartást ad a hozzám hasonló nagyobb keblű hölgyeknek. Bátran viselhető melltartó nélkül is. Van hozzá egy krémszínű pánt, ami vagy patenttal vagy varrással felrakható azok számára, akik mégis a melltartó viselését érzik biztosabbnak. Hátul egy cipzár és fűző teszi biztossá és erőssé a tartást, elöl erős merevítő gondoskodik a szép dekoltázsról. Nekem nagyon kényelmes volt. A szoknya cipzárral és gombbal is el van látva(a gombot lehet odébb varrni ha szükséges).
Én 159 cm és 53 kg vagyok. Mivel fűzős a felső rész 36-40-es méretnek ajánlom. A szoknya rám hosszú volt, így felhajtottam a derekát 2x. A szoknya hossza 110 cm deréktól az aljáig. Tehát ha akkora vagy mint én így is megoldhatod, vagy magasabb cipővel, de le is vágathatod.
3-as abroncs kell alá, ez is benne van az árban. Egyszer viseltem, kitűnő (tisztított) állapotban van.
Kérdésekre szívesen válaszolok.
 


Jelenlegi ára: 29 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-17 15:45
. Koszorúslány ill. báli ruha MOST 29 000 Ft - Jelenlegi ára: 29 000 Ft