2011. november 22., kedd

Dell Latitude C600 laptop - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Eladó Dell Latitude C600, abszolút működőképes laptop.  
Hibája, hogy a monitor néha kontakt hibás, ezt egy filléres alkatrész cseréjével meg lehet oldani. A fényképezés alkalmával egyébként nem sikerült előidézni a hibát, pedig nyitottam-csuktam, hogy meg tudjam örökíteni...
Fotóztam mindhárom oldalát a portok miatt, én sajnos nem pontosan tudom, hogy mi micsoda...
Adok hozzá plusz ajándék aksit. Felújításra szorulnak, jelenleg hálózatról üzemeltethető.
Dell Latitude C600
Modellszám: PP01L
Microsoft Windows XP professional 2002
Intel Pentium III Processzor 1. 00 GHz
256 MB RAM
- 2 db hálózati töltő
- 2 db aksi
- CD olvasó (nem író! ), de ajándékba adok hozzá egy DVD írós meghajtót, ezt azonban javítani kell!
- spanyol feliratos billentyűzet (csak a feliratok! ), de rámatricáztam a magyar karaktereket, egyáltalán nem zavaró
Mivel én nem nagyon értek a számítástechnikához, kérlek, kérdezz bátran, és megpróbálom kideríteni a választ. : -)
Csak személyes átvétel vagy futárszolgálat, postára csak a vevő saját felelősségére adom.  Kb. 3-4 kiló mindennel együtt, így a futárköltség kb. 2000 Ft. Személyesen és napközben a XVII. kerületben vagy Pécelen vehető át, illetve elsősorban az esti órákban még az Árpád-híd pesti hídfőjénél vagy előre egyeztetve gyakorlatilag bárhol a városban. (18-19: 00 körül)


Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-14 13:18
. Dell Latitude C600 laptop - Jelenlegi ára: 17 000 Ft