2012. március 24., szombat

Philip Russel női dzseki OLCSÓN!! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Eladó a képen látható Philip Russel szerintem műbőr kabátka, beleírva poliészter van keveset volt rajtam,
nagyon vigyáztam rá, belseje selyem béléses sajnos már nem jó "kinőttem".
Mérete érdekes a címkén EUR-L ; USA-M ; D-L-es szerintem 36, 38-asnak jó
esetleg kisebb 40-es de az már necces.
Méreteket írtam, ha valamilyen még kell kérdezd nyugodtan.
12. 600ft volt töredékéért adom.
Nem koszos de egy nyarat állt, mosni kell, az van beleírva hogy száraz tisztítás, nyugodtan mehet mosógépbe DE kifordítva, összehúzva a zipzár, és max. 40 fok 800-900 centri. max. én 2x talán 3x mostam mert a külseje miatt csak letörölni kell.
A csuklója és a dereka gumis randos.
Villámáras leütésnél a posta ingyen van.


Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2012-03-12 06:44
. Philip Russel női dzseki OLCSÓN!! - Jelenlegi ára: 2 990 Ft